Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Email-opslag Outook vol, Wat nu?

De webversie van mijn Outlook email is bijna vol (14 GB van de 15 GB).
Als ik Outlook nu lokaal op mijn PC installeer, geldt deze Email-opslag beperking dan nog? Zou ik in dat geval dan wel meer dan 15GB (of zelfs max. capaciteit geheugen van mijn harde schijf) opskag hebben, aangezien nu alle Email op mijn PC wordt weergegeven en niet op het web?
N.B. Heb al heel veel opgeruimd en weggegooid, dus die oplossing ken ik al. Wil ook geen abonnement kopen. Vandaar de vraag.

Picture for question
een maand geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Als je Outlook vol is, zijn er verschillende dingen die je kunt doen om weer wat ruimte te maken.

Begin met het opschonen van je inbox. Verwijder e-mails die je niet meer nodig hebt, vooral grote bijlagen die veel opslagruimte innemen. Zoek ook naar oude e-mails of nieuwsbrieven die je in de loop der tijd hebt verzameld.

Een andere optie is om e-mails te archiveren. Dit betekent dat je ze verplaatst naar een archiefmap, zodat ze niet meer in je hoofd- of inbox staan, maar je ze nog steeds kunt vinden als je ze nodig hebt.

Overweeg ook om de instellingen van je e-mailaccount te controleren en niet-essentiële mapjes te verwijderen of samen te voegen.

Hadden jullie ook al eens een volle Outlook? Welke tips hebben jullie om het opslagprobleem op te lossen?
een maand geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing