Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Uitnodiging groep met keuzemogelijkheid wel alleen, wel samen, niet?

Ik wil een groep mensen uitnodigen. De datum is bekend. Ze moeten aan kunnen geven of ze komen. Ik wil daarbij 3 opties: ik kom wel alleen, ik kom wel samen, ik kom niet.
Wil voorkomen dat ik tig losse mailtjes krijg. Is er een handige manier bijv. via app om dit te doen. B.v.d. voor tips

een maand geleden
in: Internet
RockydeJong
een maand geleden
Via WhatsApp kun je een peiling houden.
Inekez1
een maand geleden
Lijkt mij ook de makkelijkste optie. Voorwaarde is wel dat alle uit te nodigen personen bij jou in een whatsapp groep zitten en dat in die groep geen personen zitten die je niet wil uitnodigen. En het is geen garantie dat mensen je niet alsnog ook gewoon gaan appen met de mededeling of ze wel of niet komen, redenen gaan geven voor afmelding, wel willen komen maar later, of misschien willen komen afhankelijk van allerlei zaken die jij niet wil weten...
Incopi
een maand geleden
Bedankt allebei. Ik ga er mee aan de slag
Inekez1
een maand geleden
@KeesWim, ja dat bedoel ik inderdaad met 'Voorwaarde is ...' Als de groep met de uit te nodigen personen nog niet bestaat, moet je die eerst aanmaken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

een maand geleden
Incopi
een maand geleden
dank voor de link. Helemaal duidelijk
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image