Is fronfustrte betrouwbaar?
ik zou iets willen bestellen bij deze online winkel maar vind nergens iets terug op internet of dat dit weer geen fraude is... misschien heeft iemand hiermee ervaring?
ipv
This is our collecion Geen naam en telefoonnr. onderaan de site.
Verschrikkelijke bewegende plaatjes.
Gok dat het zo'n site is waar je weken moet wachten op een product wat niet goed lijkt op de afbeelding.
https://davidoutwear.com/collections/besetsellers/products/black-survival-cotton-jacket Ik dacht, laat ik toch eens even zoeken op afbeelding. En jawel, eerste hit, exact dezelfde jas bij Ali €18
Rechtermuisklik op een foto
Zoek met Google Lens
‘ bedankt maar hetzelfde gevonden op ALiExpress en daar heb ik goede evaringen mee‘
Ja enndat is juist verdacht. Dan is fronfustre waarschijnlijk een zgn dropshipper die aliexpres laat leveren maar wel een deel van het geld opstrijkt.
Wat LeonardN zegt klopt. Maar je kan ook bij Ali, Temu en Shein zelf zoeken op afbeelding, dit gaat wel via de app.
Bij Shein kan het ook in de browser. In de zoekbalk staat een camera. Als je daarop klikt krijg je de optie om te zoeken op afbeelding. Ik had een screenshot gemaakt van die jas die mijn man gezien had, toen gezocht op Ali en daar kwam hij...en stuk of 40 keer met 40 verschillende prijzen. Hier een afbeelding van hoe zie zoekfunctie eruit ziet. (Afbeelding blijft 1 week beschikbaar)
https://tinypic.host/image/GridArt-20241019-013624164.2UlNXw
Klopt wat je zegt van die retour kosten. Maar toch krijg ik heel vaak mijn geld terug. Omdat de spullen nog wel eens defect zijn. Ali gaat daar beter mee om dan Temu moet ik zeggen. Als iets defect is, niks retourneren gewoon geld terug. Bij Temu heb ik nu al een paar keer gehad dat ik wel moedt retourneren. Toch heb ik best veel Ali rommel in huis wat ik al lange tijd in huis heb en nog gebruik ook. En jurkjes voor mijn dochter. €5,- voor een jurkje, tegen de tijd dat het versleten is, is zij er al uitgegroeid. Kinderarbeid? Ja dat kan, maar dat gebeurt toch wel, ook als ik het niet koop. Als iedereen dat nou denkt...maar dat doet iedereen ook, dus ja.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.