Hoe weet je of Chinese webshops veilig zijn?

Ik had een discussie met iemand die beweerde dat temu niet veilig zou zijn i.v.m. privacy en wat ze met klantgegevens zouden doen. Maar die persoon bestelde wel jarenlang op bijvoorbeeld een AliExpress.
Ik vroeg diegene voor de onderbouwing waarom de een wel, en de ander niet veilig zou zijn.

Weet iemand hier iets meer van?

4 uur geleden
in: Internet
Pieterke
2 uur geleden
Kijk eens op Trustpilot. De reviews over Temu zijn nogal wisselend, van zeer goed tot zeer slecht. Het sowieso handig om eerst op sites als Trustpilot te kijken voor je bij een jouw onbekend b edrijf bestelt.

Antwoorden (1)

Neem de verschillende sites op deze pagina eens door:
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=waarom+niet+bij+temu+kopen

AliExpress is een betrouwbaar platform. Leveren tegenwoordig in ca. 2 weken en als een product niet aankomt, krijg je middels een dispuut je geld terug. Ik bestel er al jaren.
2 uur geleden