Hoe kan ik BNB op Metamask het makkelijkst omzetten naar 'gewoon' geld?

Ik heb eens wat geprobeerd met crypto, maar het bevalt mij niet. Ik heb op Metamask een portfolio, waarbij ik wat geld heb in BNB.
Maar hoe kan ik dit het makkelijkste omzetten naar 'gewoon' geld wat ik op mn Paypal of bankrekening kan zetten?

Het is gelukkig niet een groot bedrag, maar ik zou het toch liever als echt willen in plaats van crypto, hoe doe ik dit?

Ritsuka
een dag geleden
in: Internet
LeonardN
21 uur geleden
Ik neem aan dat dit de uitleg daarvoor is.
https://metamask.io/news/latest/how-to-sell-crypto-for-cash/

Geef als eerste antwoord