Kan mijn internetsnelheid het traag werken van mijn computer beïnvloeden?
ik denk dit omdat ik ook bij het bekijken van tv soms traag internet/tv heb en er soms in het midden van het scherm een rond punt ronddraaid wat volgens mij duidt op traag internetsignaal. vroeger kon ik zien hoeveel de internetsnelheid was maar nu op Windows 11 vind ik dat niet meer...
Nee. Want als je je netwerkstekker eruit trekt, en je geen internetverbinding hebt, wat zou er dan gebeuren?
Internetsnelheid zorgt ervoor dat een bestand sneller op je PC is, of een website sneller laadt. Het doet niets met de rest van de werking van je PC. TV kijken kan bij sommige internverbindingen een lagere snelheid geven. DSL bijvoorbeeld. Als je je internetsnelheid wil testen ga dan naar fast.com
Is dat tijdens het internetten? 3. In een andere reactie zeg je dat je 390/390 zou moeten ontvangen. Dat lijkt meer op een glasvezelsnelheid. DSL en kabel hebben altijd iets als down/up=100/10 of 400/40. Dus 10x zo snel down als up. Glasvezel heeft vaak net zoveel down als up. dus 500/500.
3. weet ik veel... dat zijn de snelheden die ik zie als ik mijn instellingen open
Je instellingen waar? Op de site van je provider?!
Welke provider?
2. Welke aansluiting is dat? (niet iets gokken of denken)
3. Voor welke snelheid betaal je? Hoe weet je dat? Waar staat dat beschreven?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.