Is er een AI-website die meerdere/alle AI-chat bijelkaar voegt om zo te kunnen kiezen?

Dus dat je een vraag stelt en de website meerdere websites aanspreekt en je zo een hele zwik aan mogelijkheden gepresenteerd krijgt. Hoeft niet Nederlandstalig te zijn.
Wel gratis aub, blijf natuurlijk wel een Hollander. ChatPro lijkt een abo te vragen voor de optie meerdere tegelijk aan te spreken.

2 dagen geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ja, er zijn een paar websites die meerdere AI-chatbots samenbrengen:
* ChatterOn: Deze website biedt toegang tot verschillende AI-chatbots, waaronder Mitsuku, Cleverbot en ELIZA. Je kunt met elke chatbot afzonderlijk chatten of ze tegelijkertijd in één gesprek betrekken.
* BotList [ongeldige URL verwijderd]: Deze website biedt een directory van AI-chatbots, met filters op basis van taal, onderwerp en platform. Je kunt chatbots zoeken en met ze chatten via de website of ze toevoegen aan je favoriete chat-app.
* Replika: Deze website biedt een gepersonaliseerde AI-chatbot die kan leren van je gesprekken. Je kunt met Replika chatten over alles wat je wilt, en de chatbot zal je troost, advies en ondersteuning bieden.
Deze websites zijn allemaal gratis te gebruiken. Let wel op dat sommige chatbots mogelijk beperkingen hebben in de gratis versie, zoals het aantal gesprekken dat je per dag kunt voeren of de hoeveelheid tekst die je kunt genereren.
ChatPro is inderdaad een betaalde service. De gratis versie biedt toegang tot een beperkt aantal chatbots en functies.
Naast deze websites zijn er ook nog een aantal andere manieren om toegang te krijgen tot meerdere AI-chatbots:
* Facebook Messenger: Veel AI-chatbots zijn beschikbaar als Facebook Messenger-bots. Je kunt ze vinden door te zoeken in de Messenger-app of door de website van de chatbot te bezoeken.
* Telegram: Telegram is een ander platform waar veel AI-chatbots beschikbaar zijn. Je kunt ze vinden door te zoeken in de Telegram-app of door de website van de chatbot te bezoeken.
* Slack: Sommige AI-chatbots zijn beschikbaar als Slack-apps. Je kunt ze toevoegen aan je Slack-team door de website van de chatbot te bezoeken.
Ik hoop dat dit helpt!

Groetjes AI DutchNL
een dag geleden
ronron1212
een dag geleden
@DutchNl duidelijk dat dit is verzameld via ai. Wat geef anders eens een link van deze verzamelingen