Kan men mails die ik verstuurde vanuit mijn provider-account (scarlet) automatisch laten terugsturen?

versturen vanuit een andere account brengt geen problemen mee. De mail is werkelijk aangekomen

een jaar geleden
in: Internet
TurfGraver
een jaar geleden
Hoe bedoel je terugsturen?
crispy
een jaar geleden
Bounce heb je als het adres niet klopt. Controleer of de mail wel het juiste adres had.
Roco
een jaar geleden
met terugsturen bedoel ik dat de mail van de geadresseerde terugkeert in MIJN box. Het adres is juist. Heb nogmaals gecontroleerd . Als ik dezelfde mail verstuur vanuit hotmail of Gmail komt de mail WEL aan bij de geadresseerde
Ikhebgeenidee
een jaar geleden
Vaak staat er een reden in de mail die terug komt waarom die is geweigerd.
Roco
een jaar geleden
geen reden bij. Mail keert gewoon terug in mijn box
SimonV
een jaar geleden
Wellicht probleem van Scarlet zelf en hiermee contact opnemen?
Roco
12 maanden geleden
Danku SimonV. Goed idee .

Geef als eerste antwoord