Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom krijg ik soms Access denied te zien als ik bij Albert Heijn wil inloggen?

Ik log elke week in en het gaat bijna elke keer goed maar soms krijg ik dat te zien terwijl ik niets aan instellingen heb veranderd. Ik heb ook al de adblocker uitgeschakeld maar dat maakt niets uit.
Windows11 en een Asus laptop.

Picture for question
een jaar geleden
in: Internet
3K
Amadea
een jaar geleden
Het lijkt erop dat je de S in het webadres bent vergeten. Het is geen http://www.ah.nl/ maar https://www.ah.nl/
TurfGraver
een jaar geleden
Gebruik je vpn?
SimonV
een jaar geleden
S is niet nodig. http://www.ah.nl/ gaat normaliter automatisch over in https://www.ah.nl/
Pieterke
een jaar geleden
@Turfgraver: Ja. @Amadea: De s is niet nodig zoals SimonV ook zegt.Ik log heel vaak zo in. Bovendien heb ik de website van AH ook in de kluis opgeslagen met het complete webadres en als ik vanuit de kluis inlog krijg ik dezelfde melding.
TurfGraver
een jaar geleden
Zet VPN maar eens uit. ;)
Pieterke
een jaar geleden
@Turfgraver. Dat heb ik inmiddels gedaan maar dat maakt geen verschil.
TurfGraver
een jaar geleden
Ook al cookies en cache verwijderd?
Server ziet waarschijnlijk je computer n.l. nu al als verdacht.
Pieterke
een jaar geleden
@Turfgraver: Cache verwijder ik regelmatig. Cookies af en toe. Maar voor vandaag is het probleem opgelost. Het lag kennelijk aan Albert Heijn.
Pieterke
een jaar geleden
Allemaal bedankt voor de moeite.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het kan een tijdelijk probleem van AH zijn. Of een probleem met je cookie en cache. Verwijder in dat geval cookies van AH en leeg de buffer.
VPN uitzetten kan ook helpen, als je hier gebruik van maakt.

Firefox
Open Firefox en gebruik vervolgens de sneltoets Ctrl + H om het tabblad Geschiedenis te openen.
Zoek AH die de fout 'Toegang geweigerd' veroorzaakt in de browsegeschiedenis. Selecteer deze door er één keer op te klikken en kies vervolgens voor “Deze website vergeten” in het contextmenu.
Vernieuw de website of navigeer er opnieuw naar en kijk of je de foutmelding nog steeds krijgt.
(Lees meer...)
SimonV
een jaar geleden
Pieterke
een jaar geleden
Bedankt voor het antwoord. Ik ga kijken wat er helpt.
Pieterke
een jaar geleden
Het was inderdaad vandaag kennelijk een probleem bij AH want het is vanzelf opgelost.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding