Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Check de instellingen van je mailprogramma. Zoek naar de instellingen van inkomende servers en vergelijk die met de instellingen van je mailprovider. Je kunt ze ook vergelijken met de settings op je telefoon die het nog wel doet.
(Lees meer...)
Het is mogelijk dat er een probleem is met de instellingen van je Outlook-account op je laptop. Controleer of de instellingen correct zijn en of je de juiste servergegevens hebt ingevoerd. Als dat niet het geval is, kun je deze gegevens opzoeken bij je e-maildienst. Als dat niet helpt, kun je proberen je Outlook-account opnieuw te installeren.
(Lees meer...)
een jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image