Wat was de naam van een vroeger videokanaal uit nederland zoals youtube?

weet er iemand de naam van een videokanaal zoals youtube in het nedrlands werd toch redelijk veel bezocht maar het is dan na een tijd gestopt en verandert in een videokanaal voor volwassen

een jaar geleden
in: Internet
1.6K
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden
Het klinkt een beetje als Hives, met dit verschil dat Hives meer een soort Facebook was en veranderd is in een (mislukt) game kanaal.
lakotaxox200
een jaar geleden
neen sorry weet niet of nu nog bestaat maar het is of was zo iets als dat je moet betalen om met die vrouwen te praten. maar toen kon je net als youtube en zo ook filmpjes plaatsen of soort zelfgemaakte
Ritsuka
een jaar geleden
Klinkt als een webcamgirl website

Geef als eerste antwoord