Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Abonnement YouTube Music betaald via provider Google zegt dat de betaling mislukt is. Wat nu?

Het wordt altijd automatisch geïncasseerd samen met de kosten van mijn mobiele telefoon. Het is gewoon van mijn rekening afgeschreven maar Google zegt dat de betaling mislukt is....

Picture for question
3 jaar geleden
in: Internet
1.3K
Pieterke
3 jaar geleden
Weet je zeker dat dit geen phishingmail is? Vind het een beetje vreemde tekst om aan iemand te sturen die al langer lid is.
Mini93
3 jaar geleden
Dit is een screenshot van YouTube Music
Pieterke
3 jaar geleden
Oké, dom van mij.
Mini93
3 jaar geleden
Vandaag of morgen wordt mijn abonnement stopgezet. Heb via chat contact opgenomen met mijn provider. Hopelijk komt er Vandaag een reactie en wordt dit opgelost. Ik kan een andere betaalmethode toevoegen, maar dat lukt mij niet. Ik krijg alleen de mogelijkheid om een kaart toe te voegen maar blijkbaar heeft mijn betaalpas die functie niet. Mijn pas wordt niet geaccepteerd.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Neem contact op met de Google support en ze kunnen je verder helpen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding