Wat te doen tegen 'intelligente' Spam-mails?
Al enige tijd ontvang ik regelmatig ongewenste e-mail. Het begon door het klikken op een verkeerde link, maar neemt de laatste maanden en weken aanzienlijk toe. Ik ben er in geslaagd om de meeste mails in het mapje van ongewenste email te doen belanden. Dat werkt echter niet 100%, de mailadressen van de afzenders veranderen voortdurend, waardoor ik telkens weer handmatig de afzenders en domeinen van de mail toe moet voegen aan de ongewenste of geblokkeerde afzenders.
Het is op dit moment zelfs zo ver gekomen, dat het bijna onbegonnen werk is om een verloren mail tussen de ongewensten te gaan zoeken. Ik heb in de bijlage een kleine printscreen gezet uit m'n mailbox. Kijk goed naar de tijd, om maar een idee te geven hoe storend het is.
Ik vroeg me af of er ergens een goed programmaatje bestaat dat automatisch spam kan onderscheiden? Dan toch beter dan de opties van Outlook.com, want die zijn absoluut niet efficiënt en laten oftewel alles binnen oftewel houden ze ook nuttige mails tegen. Nochtans lijkt het me niet zo moeilijk om een Spam mail van een normale mail te onderscheiden...
Alvast bedankt voor de hulp!
Update: screenshot weggehaald door persoonlijke informatie die ik hier liever niet zet
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.