Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe weet je wanneer Google Maps de volgende update van streetview doet in een bepaalde straat?

De straat waar ik woon, is jaren geleden gefotografeerd. Vorig jaar (zo'n 12 maanden geleden) is er wel een camera auto door de straat gereden, maar dit kan ook een particulier bedrijf zijn (zoals Cyclomedia, zie ook https://www.nu.nl/advertorial/advertorial-cyclomedia/6045184/er-worden-weer-straatfotos-gemaakt-zo-wordt-je-privacy-gewaarborgd.html).

Maar ik vroeg me wel af of je ergens kan nakijken wanneer Google Streetview een bepaalde straat gaat updaten of wanneer er nieuwe streetview foto's van een bepaald gebied geupload gaan worden.

5 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Deze vraag: "Maar ik vroeg me wel af of je ergens kan nakijken wanneer Google Streetview een bepaalde straat gaat updaten of wanneer er nieuwe streetview foto's van een bepaald gebied geupload gaan worden."

Heeft als antwoord een website waar dit mogelijk is. Dat is onderstaande website.

Hoewel er op dit moment geen informatie te vinden is, is dit wel de plek waar deze informatie gedeeld wordt als deze beschikbaar is. Mogelijk dat het nu ivm Corona niet ingevuld wordt.
(geen idee hoe je hier meer eigen woorden als antwoord aan zou kunnen toevoegen, maar de website van google streetview is de plek waar je moet wezen)
Toegevoegd op 20 april 2020 13:47: tekst
5 jaar geleden
In woonwijken worden afbeeldingen meestal elke twee tot drie jaar bijgewerkt. Het kan dus zijn dat de auto vorig jaar van Google was. Anders ben je binnenkort aan de beurt.
Als je in een landelijk of afgelegen gebied woont, kan veel langer duren.
SimonV
5 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing