Hoe verwijder ik het email adres van iemand die ik niet meer wil zien?
Ik probeer het uit te leggen.
Mijn vrouw heeft een tablet met android,als zij in google foto's iets wil delen met iemand,krijgt zij een foto en een email adres te zien,die ze niet wil zien,waar ze eens contact mee heeft gehad,maar nu dus liever niet meer,hoe kan ze dit verwijderen,ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben.Wie heeft een oplossing?
Bedankt voor de snelle reactie,het e-mailadres en foto staan niet in een e-mail programma,maar wanneer zij een foto wil delen met iemand,krijgt zij een foto te zien tussen haar vrienden,en dat wil ze niet meer,die moet verdwijnen,ik vind het wel heel moeilijk om het precies uit te leggen,maar ik hoop dat je nu ongeveer begrijpt wat ik bedoel.
Het gaat om de App Google foto's,als zij van hieruit een foto wil delen met een ander,krijgt zij in beeld,mijn foto en mijn naam,en nog een foto en een e-mailadres,dit is een outlook.com e-mail adres,en dat wil zij kwijt,maar dat lukt dus niet,in het e-mail programma van haar,kan zij geen outlook e-mailadres verwijderen,want zij gebruikt geen outlook op android,zo zit het
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.