Waar kun je een klacht indienen tegen een haatzaaiende site?
Ik vond bij toeval een site, waar haat gezaaid wordt tegen bepaalde christelijke sprekers én tegen Joden. (Site wordt beheerd door iemand die zich een ware christen noemt) Er wordt oa zelfs gesteld dat God Zelf achter de holocaust zat!! Pure Godslastering. Is er niet een site of mailadres oid waar je haatzaaiende sites kan melden? Zodat ze verwijderd kunnen worden of iig een ernstige terechtwijzing krijgen?
In het oude testament staan worden regelmatig zeer gewelddadige gebeurtenissen of straffen beschreven. Zo wordt bij de inname van Jericho niemand gespaard, zelfs vrouwen, kinderen en bejaarden worden omgebracht (Jozua 6). In Psalm 137 lezen wij dat degene die de kleine kinderen uit Babel tegen de rots verplettert, gezegend zal zijn. En In Exodus lezen wij dat wie op de sabbat werkt, omgebracht moet worden (Ex. 35:2). Zo zijn er veel meer voorbeelden. Het Oude Testament kent gedeelten die in dat opzicht zeer gruwelijk aan doen.
Dus de gedachte van een wraakzuchtige god is niet vreemd.
Het stuk hierboven is echter van deze tijd en ronduit schokkend: Hitler deed goed werk en de rest laat ik maar achterwege.
Dit kan en mag je als weldenkend mens nooit recht praten met een bijbel of welk boek dan ook. Dit is een fascisme, antisemitisme, ofwel gestoord.
Als je al 777 bij je site vermeldt.
Inderdaad compleet gestoorde (meer dan geestelijke) makers.
Dat ze die afschuwelijke tekst maar verwijderen en de vraag wel laten staan.
Zoiets kan ik ook never nooit niet recht praten.
Meer kan ik niet zeggen.
Googel eens op www.rechtspraak.nl Vijf vragen over haatzaaien en de vrijheid van meningsuiting.
Google eens: is meld.nl betrouwbaar
radar.avrotros.nl
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.