is het mogelijk ergens op het internet kranten of artikels uit een krant te lezen?
ik vind sommige dingen in kranten interessant om te lezen. en in sommige kranten kun je dan ook artikels lezen die te maken hebben met wetenschap en natuur. jammer kan ik ze niet gans lezen omdat deze enkel voor abonnees bestemt zijn. en hoe kun je iets lezen uit een krant zonder dat je daar opeens zo een groot blad voor u neus krijgt met de we stellen u privacyverklaringen en zo verder om de cookies belijd op prijs. oke cookies kun je niet vermijden. maar waarom zijn er sommige pagina's dat gans die website of zo gevuld is met een blad waar op staat om cookies te aanvaarden zodat je totaal niets kunt lezen zonder je akkoord gaat met het accepteren van die cookies? er is op het internet een krant van belgie waar er ook natuur en wetenschap kunt lezen. en daarin stond een artikel dat ik graag gans wilde lezen dat was niet mogelijk zonder abonnee te zijn het kwam uit de volks krant. maar ook daar kan ik het niet lezen om wat ik hier boven heb gezegd over die cookies.
En als je op internet gratis artikelen wilt lezen zonder abonnee te zijn: ook dat kan in beperkte mate. In Vlaanderen kun je bijvoorbeeld gratis artikelen uit De Standaard en Knack lezen zonder abonnement. Je moet je wel aanmelden bij deze bladen en dan krijg je dagelijks een overzicht van artikelen. Ik maak er al vele jaren gebruik van.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.