Wat moet ik doen als ik een "echte" website wil maken?
Dus geen gratis site, of website waarbij je dochtersite bent van een ander of "eigendom" van een ander.
Ik kan wel al redelijk goed werken met html en het liefste werk ik ook puur met een programma waarbij ik html moet gebruiken, en tijdens het werkproces kan kijken naar hoe het met mijn ingevoerde html eruit komt te zien voor bezoekers.
Maar, een handig werkend programma waarbij je al kant en klare dingen hebt is ook okee; maar dit heb ik al eens bij gratis sites geprobeerd en dat werd vaak zo'n rommeltje.
Ik vind het uiterlijk van goeievraag.nl mooi, iets in die richting zou ik wel fijn vinden.
Ik heb al het idee waar de site over gaat (niet in de richting van goeievraag.nl hoor), idee voor domeinnaam, etc. Maar, als je op google zoekt naar alle hostingbedrijven dan wordt ik daar niet wijzer van. Er zijn er zó veel! En ik heb ook geen idee wat ik nodig heb of wil, qua schijfruimte en dataverkeer e.d.
Hoe kom ik erachter wat precies het goede pakket voor mij is?
Dat heb ik ook gedaan. En inderdaad, over hetzelfde onderwerp, maar dat betekent niet direct dat het dezelfde vraag is!!
Is elke vraag hier over het stemmen of politiek (zelfde onderwerp) hetzelfde? Nope.
Ik vond geen antwoord op míjn vraag en dus stelde ik mijn vraag.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.