Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Google Chrome. Snel, geen poespas, houdt zich zeer goed aan de standaarden en loopt voorop betreffende de nieuwe technologie html5
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Google neemt de wereld over!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mwah niet met je eens. Kan me zo niet verzinnen waarin google momenteel een machtspositie heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt. +1 :D

Andere antwoorden (12)

Ik vind google chrome. Hij is snel! Dat vind ik het belangrijkste. Heeft spellings controle... Hoewel daarbij niet de d's en t's gezien worden maar alleen als je woorden fout schrijft! In de URL kan je zoek opdrachten in typen. Dus als je bijvoorbeeld op goeievraag.nl zit en je wil snel even opzoeken hoe lang een olifant zwanger moet zijn voordat de baby geboren wordt (verzin maar iets) zoekt die dat op google!
Ik vind Chrome gewoon de beste!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Firefox is een snelle, veilige en freeware webrowser. Downloaden gaat ook erg simpel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Microsoft Internet Explorer vind ik helemaal niets, omdat de interface niet vanzelfsprekend meer is. Bovendien: HET IS MICROSOFT

Ik moet zeggen dat ik uitsluitend portable freeware gebruik. Omdat ik mijn werk-PC zo schoon mogelijk moet houden.

Ik ben zelf begonnen met Maxthon. Maar deze beviel na jaren gebruik niet meer. Werd te onstabiel

Daarna overgegaan op FireFox. Maar ook na jaren gebruik, vond ik deze ook traag qua opstarten en de stabiliteit is ook niet altijd even goed.

Nu ben ik sinds een paar maanden over op Opera USB. Voornamelijk omdat ik ook Opera Mobile gebruik en ik daarmee al mijn bookmarks ook kan gebruiken.
Het enige nadeel wat ik nu ondervindt is het handige drag/drop muis bewegingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Microsoft is GOED!!!
Doe mij maar firefox aangezien je daar kunt werken met add-ons en een hoop reclame kan blokkeren (tevens flash)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Google Chrome is het snelst en het vooruitstrevendst, Firefox biedt de meeste mogelijkheden om uit te breiden en is open source, MS Internet Explorer is het logst en geeft het meeste gezeik.

Kies zelf...
(Lees meer...)
rose
14 jaar geleden
Google Chrome, het heeft zelfs een Goeie Vraag plug-in helemaal top dus. Verder is het interface goed, de verwerking enzo allemaal top. En je heb best wel mooie skins enzo. Zeker een aanrader Google Chrome!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
google chrome, want het is: gratis, snel gedownload, snel in gebruik en je hebt als eerste pagina meteen je laatst bezochte websites.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Internet explorer niks mis mee.!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Firefox. Stuk flexibeler en veel stabieler dan IE en Chrome.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij gebruiken ook Firefox en daarnaast gebruiken we als startpagina Symbaloo waar je alles wat je aan favorieten hebt op een zeer overzichtelijk manier opslaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er zijn verschillende browsers het beste, het is net wat jij prettig vind om mee te werken.

dus kan wel een heel verhaal ophangen waarom ik google chrome gebruik. maar dat lijkt me niet echt nodig :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb nu alles wel een tijdje geprobeerd en ik heb me toch nu vastgezet op FireFox.

Ik heb met FireFox minder problemen dan met de andere browsers. Van alle drie browsers heb ik met Firefox de minste/geen vastlopers of problemen met installatie van Plugins, Chrome was duidelijk wel de snelste, maar in vergelijking maakte die tienden van seconden niet zoveel uit.

Ik denk dat je gewoon net zoals mij alle browsers een paar weken moet testen, dan kan je zelf bepalen wat jou het lekkerste aanvoelt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding