Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is mijn startpagina verkleind en heb ik reclame aan de zijkant, en bovenaan een krant?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Dat je de startpagina.nl-site als anders (kleiner) ervaart zal komen door de toevoeging van meer mogelijkheden tot reclamebanners. Als je eerder witte zijkant verdwijnt ten faveure van een gekleurde reclamebanner zal dit de illusie wekken dat de content kleiner is. Dat je reclame ziet van welk bedrijf dan ook op een commerciële website is niet zo vreemd. Dat een reclame zich links, rechts en boven de content bevindt is ook vaker voorkomend. Dit zorgt voor de inkomsten van startpagina.nl die jouw zou een gratis dienst kan leveren.

Voor de mensen die reclameblokkers gebruiken is de site nu uit het midden gecentreerd, dit om plaats te maken voor een reclamebanner rechts (die dus niet getoond wordt net blokker, maar waar wel de ruimte voor gereserveerd blijft).
---
Overigens zie ik nu de krantrecame niet meer verschijnen (zag hem 1x) daarna heb ik geen links-rechts-boven bannercombo meer gezien. Nu krijg ik medium-rechts (5de column) en boven reclame.

Een oud screenshot lijkt er op te duiden dat er eerder enkel een boven reclame was:
http://www.pressrecord.nl/wp-content/uploads/2016/12/Startpagina-screenshot-nieuw.png
Daarbij is de content nog wel in het midden gecentreerd.
---
die jouw zou = die jou zo
Toegevoegd op 05 september 2018 11:34: tekst
LeonardN
6 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing