Waarom valt de wifi van mijn telefoon steeds weg als ik videos kijk?
Als ik bijvoorbeeld youtube videos aan het kijken ben valt vaak mijn wifi uit. Soms is het wel om de minuut en blijft het zo doorgaan. Na een halve minuut gaat de wifi vaak wel weer aan maar vaak doe ik mijn wifi uit en aan en doet hij het weer, totdat hij weer uitvalt. Ik heb hier alleen last van als ik filmpjes kijk maar niet als ik op instagram, snapchat, internet, whatsapp enzovoort zit. Ik heb een nieuwe Iphone 8. Op mijn computer heb ik er geen last van en de mensen die de wifi gebruiken hebben er ook geen last van. Kan iemand mij helpen?! Het is zo irritant!
Graag draaien op PC en iPhone en liefst ook ander apparaat.
PC: Download 25mb/s, Upload 39mb/s.
Iphone: Download 19.5mb/s, Upload 37mb/s Ik ervaar het uitvallen van het wifi ook bij het videobellen met bijvoorbeeld whatsapp of skype. Ik snap niet dat hij wel uitvalt als ik iets met beeld bezig ben, zoals filmpjes kijken of videobellen, maar niet uitvalt als ik bijvoorbeeld aan het whatsappen ben. Het netwerk vergeten werkt niet. Ik zal zo de modem eens uitzetten + iphone geforceerd herstarten.
Als ik het kanaal wil veranderen, heb je tips op welk kanaal de verbinding optimaal is?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.