Is er een WiFi extender die het ook daadwerkelijk doet?
Ik gebruik nu de TP-Link. Deze strontirritante apparaten doen alsof ze hun werk doen. Mijn modem staat op de begane grond waar ik gemakkelijk 100 Mbps snelheid heb. Ga ik even een verdiepinkje naar boven valt dit allemaal ineens weg.
Heb internet van KPN. Meerdere keren een monteur opgevraagd om te komen kijken. Zodra deze er was had ik in het hele huis ineens 100 Mbps....
Bij de modem heb ik 100 Mbps snelheid, hierboven ineens 1 Mbps terwijl de extender van TP-link in de kamer hiernaast het wifi netwerk zou moeten kopieren. Ik heb al jarenlang problemen met het internet in het huis. Heeft iemand ajb een gouden tip voor eeuwige verlossing?
Nee geen probleem, je hebt dan gewoon een accesspoint er van gemaakt.
Ook ja. Echter, als het een Wifi netwerk hoort te kopieren en signaal zegt te versterken, waarom is het dan eigenlijk een ander netwerk?
Wel goed netwerk dirct via kabel waarop extender is aangesloten?
En daarnaast, ik heb de TP-link dus verbonden via een Ethernet naar de modem, waarna ik met een andere ethernet kabel weer de TP-Link verbonden heb met een Playstation. Zou dit op de spelcomputer dan ook geen goede internet moeten leveren? Want ook hierop heeft het maar een geringe snelheid van 1 Mbps, en hij pakt het via de 'originele' Wifinetwerk en niet die van de TP-Link
je kan hem in de tv ontvanger pluggen dan maakt ie vanaf daar een 'nieuw' wifi netwerk
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.