Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik achter een mail adres?

Ik heb en website om mijn B&B te verhuren, hierop kan iemand mij een info mail sturen en die krijg ik dan doorgestuurd via de site beheerder.
Nu is deze aanvrager vergeten om haar mail adres te vermelden, hoe kan ik daar nu achterkomen?

Toegevoegd na 45 seconden:
Of maar afwachten of er nog een mail komt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

de mail met outlook express openen die op iedere pc zit "niet het "microsoft outlook pakket van office" die je moet kopen maar gewoon outlook express staat in je

start menu ->programma's->outlook express

open het bericht (dubbel klikken) links boven menu bestand kiezen -> eigenschappen klikken
ga naar het venster details dan zie je een hoop dingen die je waarschijnlijk niks zeggen (de hele route en hops) maar het E-mail adres dat je zoekt staat er tussen onderaan. succes

Toegevoegd na 8 minuten:
Het I.P. adres van waar vandaan (wie) verzonden staat er ook in hoe je dat uit zoekt moet je even verder vragen? of google gebruiken of stug het adres intikken http://12.345.67.89:80 misschien ben je er dan al??

I.P. adressen zijn uniek maar als het een dynamische is dan wisselt het na verloop van tijd (+/- week) en dan word het moeilijk

Toegevoegd na 11 minuten:
voorbeeldje deze mag wel http://62.69.184.53/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze heeft gebeld, bedankt.+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een moeite heb jij gedaan, heeeeel erg bedankt.
Ze heeft gelukkig per telefoon kontakt opgenomen dus eind goed, al goed.

Andere antwoorden (3)

Ben je niet zelf de beheerder van je site dan?
Bel anders de beheerder, die kan zien van wie het mailtje komt.

Het is trouwens aan te raden om dat zelf in eigen beheer te doen anders ben je altijd afhankelijk van anderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je komt niet meer achter dat mail adres.
Daarom doe je er verstandig aan die velden als verplicht veld aan te merken. Vult men één van de verplichte velden niet in, wordt er een foutmelding vertoont op de website.

Waarschijnlijk ben je nu die klant kwijt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat van een verplicht veld lukt niet bij deze club maar ik heb het opgelost door er in te zetten of ze a.u.b. niet willen vergeten hun mail adres hier in te vullen, kijken of dat werkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze heeft gebeld, bedankt.+
Je moet inderdaad maar hopen dat ze alsnog contact met je opnemen.

Zorg dat op jouw website het e-mail veld een verplicht veld wordt, dan gebeurt dit niet meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding