Kan geen bestelling plaatsen op amazon.fr hoe kan dit ?
Heb dus een gift crad van €25 gekocht en nu krijg ik dit als ik iets wil bestelen:
Geachte klant,
We hebben uw account opgeschort en alle lopende bestellingen geannuleerd.
U kunt op dit bericht reageren om ons te helpen dit probleem op te lossen.
We vragen u om niet opnieuw te openen, omdat bestellingen die u plaatst mogelijk worden uitgesteld.
Met vriendelijke groet,
Amazon.fr
http://www.amazon.fr
Hoe los ik dit op of kan dat niet ?
Want anders heb ik een giftcard gekocht waarvan ik het geld ook niet terug kan krijgen
Bij welke Amazon is de cadeaukaart gekocht?
Je kunt niet alles kopen met de giftcard. Alleen producten die daarvoor in aanmerking komen
Gratis bezorging is alleen van toepassing op afleveradressen binnen Frankrijk.
Beneden de € 25,-- wordt als je betaalt met een cadeaukaart sowieso niet verzonden.
Heb de giftcard bij igitcards gekocht:https://igiftcards.nl/amazon/giftcard?v=25&c=fr
En heb verschillende producten geprobeerd maar blijf eerst een mail krijgen dat ze het binnen hebben en paar seconden daarna een mail dat mijn bestelling is geanuleerd en als je met een €25 gitcard niet op amazon.fr mag kopen waarom verkopen ze die giftcard dan?
En heb al meerdere keren op amazon.com en amazon.de besteld met een giftcard
Als je de card hier hebt gekocht is de activeringscode op je Franse account geldig. Ik heb de Franse Algemene voorwaarden en leveringsvoorwaarden vluchtig doorgelezen en begrijp dat zij alleen in Frankrijk en Monaco leveren.
Bij bestelling op de giftcard altijd bezorgkosten worden berekend en per giftcard beneden de
€ 25,-- sowieso niet geleverd wordt. Meer kan ik er niet van maken, heb je een speciale reden om via amazon.fr te kopen. Je hoeft geen antwoord te geven als dit een te nieuwsgierige vraag is.
Sorry voor de late reactie heb inmiddels mijn bestelling geplaatst had blijkbaar nog iets niet betaald op amazon.de omdat mijn bank de SEPA niet accepteerde zit nu met een ander probleem als ik wil inloggen op amazon krijg ik dit:Uw account is om veiligheidsredenen opgeschort. Controleer uw e-mails voor een bericht met instructies voor het ontgrendelen van uw account.
Alleen heb net mijn mail geleegd en definitief verwijderd dus heb geen mail meer en weet nu ook niet of mijn bestelling die op 1 december zou aankomen nog aankomt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.