Waarom komt mijn doorgestuurde mail terecht in mijn ongewenste inbox?
Ik laat via mijn schoolaccount de mails die ik krijg van docenten doorsturen naar mijn privéadres zodat ik de mails sneller te zien krijg.
Nu komt deze mail alleen telkens in mijn ongewenste mail binnen. Dus ik krijg mailtjes soms nog steeds niet op tijd binnen.
Is er een manier om in te stellen dat deze mail wel in mijn gewone inbox terecht komt?
Ik heb meerdere malen op de button "dit is geen ongewenste e-mail" geklikt. Hij verschuift dan inderdaad naar mijn normale inbox. Maar zodra ik weer een mail ontvang vanuit mijn schoolaccount en ook van dezelfde afzender, komt deze toch weer bij de ongewenste mail terecht.
Wie heeft de gouden tip?
Ik bedoel natuurlijk niet je volledige adres, bijvoorbeeld van ABC@gmail.com naar ABC@ziggo.nl
Ik zelf maak gebruik van een hotmail account. Het account dat ik doorstuur naar mijn hotmail is via webmail.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.