Ondersteunt u mijn vurige verzoek aan GV/Ilse Media voor een INTERACTIEVE wishlist?
Dan graag ook UW gemotiveerde pleidooi om Ilse Media daartoe te bewegen :), maar a.u.b. GEEN wishes noemen (dat kan op dit moment beter in een nieuwe vraag). MIJN pleidooi is dat ik een hele reeks fantastische wishes voor de GV-site kan noemen.
A. Kern: leden kunnen dus ZELF wishes plaatsen! (Bijv. max. 1 wish per 50 punten, en een wish plaatsen kost 1 punt.)
B. Kiezers mogen bijv. 1% van hun punten (max. 10?) geven aan een wish. Wil je later een extra punt geven, dan kan dat als je inmiddels dus 100 punten meer hebt. GV houdt voor je bij hoeveel punten je al aan welke wish hebt gegeven.
C. Onrealistische wishes worden met persoonlijke motivatie verwijderd, en 't blijft uiteraard aan Ilse om wel/niet iets met de populairste wishes te doen.
D. De wishes zijn te sorteren op datum, alfabet, populariteit en evt. random.
Natuurlijk zijn er variaties op bovenstaande mogelijk - maar de kernwish blijft: de community kan wishes plaatsen en er op stemmen.
Edit:
Ik denk dat ik bovenstaande vraag op 't verkeerde tijdstip heb gesteld - gezien 't lage aantal antwoorden :P...
Wat is een voorbeeld van zo'n wish?
Een paar voorbeelden:
~/uitbreiding-goeievraag-nl.5536
~/behoefte-wens-melden-goeievraag-nl.6012 Verder zou ik zelf hier ook een lange lijst neer kunnen zetten, maar wat ik nu juist hoop is dat Ilse Media ze wil kanaliseren en tegelijk de community mee laten (be)oordelen!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.