Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een website via Wordpress maar mijn zoekmachine-ranking is bar slecht. Het iemand tips om deze beter te laten worden?

Met Wordpress-plugins bv.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Een tip die ik je kan geven is: verstuur een sitemap naar Google. Kijk, Google kan soms moeite hebben met het vinden van alle pagina's van je Wordpress blog. Je zal Google hierbij moeten helpen om ervoor te zorgen dat al je Wordpress pagina's regelmatig worden geïndexeerd. Met een sitemap kan je dit regelen. Hoe je een sitemap maakt en wat het precies is? Check de bron hieronder.

Backlinks helpen ook om Google vaker langs te laten komen - dat is zowat de belangrijkste factor!
Backlinks zijn king. Kijk of je op forums of blogs kan meepraten en in je signature je backlink mag plaatsen.

Verder, als je op zoek bent naar een goede plugin om je Wordpress blog te zoekmachine optimaliseren, kijk eens naar: Wordpress SEO plugin All in One SEO pack - de beste SEO plugin. Zie bron.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Door de tijd heen zal dit zich wel ontwikkelen. Het ligt er natuurlijk aan hoe lang de site al online staat. Ik zou zeggen dat je een jaar moet wachten voordat mensen de site hebben ontdekt. Hoelang heb je de site eigenlijk al?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing