Mag ik een stockfoto met standaardlicentie aanpassen in Photoshop en gebruiken voor mijn website?
Ik bedruk tshirts en die verkoop ik. Ik heb via een stock site een foto gevonden met een basic shirt. Die heb ik aangepast in photoshop met tekst. En deze wil ik online zetten en gebruiken voor de verkoop van mijn shirts. Ik heb gebruik gemaakt van de standaard licentie. Ik zag ook dat er een uitgebreide licentie was die ook een stuk duurder was. Ik denk zelf dat de uitgebreide licentie nodig is als ik de foto wil gebruiken als bedrukking op een bijvoorbeeld een tshirt. Maar ik wil het alleen gebruiken voor de promotie van mijn shirt op de website. Ik kom er niet uit. Ik wil straks geen boete hebben. Ik hoop dat iemand mij kan helpen:)
Toegevoegd na 34 minuten:
Ik wil dus een stockfoto kopen met standaardlicentie. Een stockfoto van een model die een standaard wit of zwart shirt aan heeft, Dit wil ik bewerken in photoshop zodat mijn klanten zien hoe het eruit zou komen te zien als de tekst of afbeelding erop staat. En deze foto wil ik dan gebruiken als afbeelding in de webshop voor mijn bedrukte shirts
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.