mijn laptop is de laatste maanden enorm traag geworden; wat kan de oorzaak zijn?
ik heb zowel Norton antivirus als Malwarebytes aangekocht maar die vinden geen probleem!
iemand zei me dat de werking van mijn harde schijf ook de oorzaak zou kunnen zijn maar klopt dat?
ik heb ook al gezien dat alleen Mozilla Firefox een groot deel van het geheugen gebruikt bij het opstarten en niks anders...
de problemen zijn begonnen toen ik mijn Windows 7 online geüpgraded heb naar Windows 10! kan dat misschien de oorzaak zijn?
als ik mijn laptop terugzet met Restore point naar de periode VOOR die upgrade zou dan het probleem opgelost zijn?
bijkomend probleem: ik heb GEEN dvd pf cd lezer meer op mijn laptop
Voor zover ik begrijp heb je maar een maand om Windows 10 naar (in dit geval) 7 terug te zetten, daarna kan het niet meer. Je notebook, de ACER ASPIRE 1825PTZ, heeft als het goed is een herstelpartitie waarmee je de oorspronkelijke situatie zou moeten kunnen herstellen. Bij het opstarten Alt + F10 intoetsen brengt je bij dat menu. Je moet wel altijd eerst een back-up maken van je gegevens voordat je daaraan begint, want alles wordt gewist. Zie https://www.startpagina.nl/v/computers-internet/vraag/306864/acer-laptop-resetten-fabrieksinstellingen
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.