Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom je aan iemands mobiele nummer met behulp van het internet?

Ik heb al best veel informatie over dit persoon. Adres,huisnummer,vaste telefoonnummer,kenteken en waar die werkt. Ik heb ook informatie over de familie. En ik wil het echt met behulp van het internet doen. Ik wilde niet bellen naar het werk want dan kunnen ze doorgeven dat er iemand haar nummer wilt. Wie kan mij helpen ?!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

"Er is in Nederland geen openbare database of website met mobiele nummers en bijbehorende persoonsgegevens. Dit is wel het geval met vaste nummers, maar vandaag de dag kiezen steeds meer mensen voor een 06-nummer, waardoor steeds minder mensen worden opgenomen in een telefoonboek. Er zijn overigens wel mensen die met hun 06-nummer in het telefoonboek staan. Alleen de hoeveelheid mensen die ook zo’n nummer hebben en niet in het telefoonboek staan is veel groter. "

Je zou dus kunnen zoeken in een online telefoonboek, maar met weinig kans op succes. Bovendien veranderen 06-nummers nogal eens, en verwisselen soms zelfs van "eigenaar".

Rondvragen bij mensen die haar kennen kan, maar in principe mag je niet zomaar iemands nummer geven (en maar goed ook). Wel kun je mensen vragen haar JOUW nummer te geven, dan is het aan haar te beslissen wat ze daarmee doet.

Maar als je zelfs weet waar ze wérkt, dan kun je haar toch gewoon een keer opwachten en aanspreken ?

Toegevoegd na 51 seconden:
Als je zelfs haar adres hebt, is wellicht een brief schrijven ook een idee ? Of kijk in het telefoonboek bij achternaam en adres of ze een vast (huis)nummer hebben.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing