Hoe log ik in op een IP adres?
Voor het opnieuw instellen van mijn zonnepanelen moet ik naar een IP adres welke op een kastje staat, echter ik krijg steeds de volgende tekst in beeld:
"Deze site is niet bereikbaar
De verbinding is opnieuw ingesteld.
Probeer het volgende:
Controleer de verbinding
Controleer de proxy en firewall
Windows Netwerkcontrole uitvoeren
ERR_CONNECTION_RESET
Opnieuw ladenDETAILS VERBERGEN
Controleer je internetverbinding
Controleer alle kabels en start alle routers, modems of andere netwerkapparaten die je gebruikt, opnieuw op.
Sta Chrome toe via je firewall- of antivirusinstellingen het netwerk te gebruiken.
Als dit programma al wordt vermeld als een programma dat toegang heeft tot het netwerk, kun je proberen het uit de lijst te verwijderen en het opnieuw toe te voegen.
Als je een proxyserver gebruikt...
Controleer je proxyinstellingen of neem contact op met je netwerkbeheerder om te controleren of de proxyserver werkt. Als je denkt dat je geen proxyserver zou moeten gebruiken: Ga naar het menu 'Chrome' > Instellingen > Geavanceerde instellingen weergeven... > Proxyinstellingen wijzigen... > LAN-instellingen en verwijder het vinkje naast 'Een proxyserver voor het LAN-netwerk gebruiken'.
Weet iemand, in Jip en Janneke taal hoe ik er "toch kan komen?
Dat doe je door een 'cmd' in het uitvoervenster typen waardoor je een zwart scherm tevoorschijn tovert, hier typ je: ping
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.