Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel kost het om je eigen server/website te hosten als bedrijf?

Ik heb een opdracht voor Engels waarbij ik een eigen product met verzinnen/verbeteren en daarbij moet je alle kosten berekenen met alles erop en eraan. Ik heb al alle kosten uitgerekend voor het designen van de app en website (dat is mijn onderwerp o.a.), maar ik heb geen idee hoeveel het kost om daarbij je servers online te houden met alle data.

Ik ga er vanuit dat je niet zomaar een website'je gaat hosten met WordPress, maar dat je dat doet met je eigen computers.

Heeft iemand enig idee hoeveel het kost om dat te hosten en wat de prijs is die je aan computers zal moeten betalen?

PS: Je moet er vanuit gaan dat het zo goed moet draaien als een website zoals tomtom.nl

Groetjes Pelle

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Via Google vind je genoeg bedrijven via wie je de hosting kan laten doen. Sommige zelfs voor minder dan een euro per maand. Ligt er ook aan wat je wilt. Je hebt niet perse een computer nodig om hem te laten draaien. Wel om hem te bekijken of bij te werken. Wij als klein bedrijf betalen 10 euro per maand voor een website en een eigen mailadres. Als we iets willen laten veranderen aan onze website betalen wij daar ook weer voor.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing