Weet iemand wat er technisch gezien veranderd is aan Rabo Mobiel Bankieren?
Ik heb een bankrekening in gebruik bij de Rabobank. Nu is Mobielbankieren op zich een handige functie, het gaat om een mobiele website met TLS beveiliging. Voorheen zat er nog een beveiliging op dat je telefoonnummer overeen moest komen met het nummer dat je opgegeven had bij het aanmelden voor deze dienst. Sinds de dienst niet meer op iMode / reguliere WAP lijkt te draaien is dat volgens mij al niet meer aan de orde.
Ik heb met veel moeite ontdekt dat ik met mijn KPN abonnement met behulp van een proxyserver wel van de dienst gebruik kon maken, dit heeft me tot twee keer toe erg veel tijd gekost.
Nu lijken ze het systeem weer veranderd te hebben en kom ik via m.rabobank.nl uit op de inlogpagina van het gewone internetbankieren.
De helpdesk van deze dienst lijkt niet te beschikken over enige technische kennis.
Heeft iemand enig idee wat ze verander hebben? Zodat ik het mogelijk weer kan gebruiken
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.