Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mijn Hotmail mailadres wijzigen?

Vanwege een naamsverandering zou ik graag mijn e-mailadres willen veranderen. Is dit mogelijk?
Zo niet, hoe switch ik dan het makkelijkst over naar mijn nieuw account? (automatische mails ontvangen etc.)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
LeonardN
5 jaar geleden
https://signup.live.com/signup?mkt=nl-nl&uaid=affe9993797d4ad38aac30079ff9114c&lic=1
>nieuw e-mailadres aanmaken
>pijltje naar beneden, hotmail kiezen....
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Nieuwe Hotmail maken is helemaal niet mogelijk

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

cht wijzigen kun je je Hotmail-adres niet. Je kunt wel een alias toevoegen.

Een alias is de beste manier om uw e-mailadres te wijzigen en toch al uw e-mail te behouden. Voeg een alias toe en maak deze vervolgens de primaire alias. U kunt vervolgens de oorspronkelijke alias behouden of verwijderen. Als u een e-mailadres van @hotmail.com, @live.com of @MSN.com hebt en u wilt een nieuw e-mailadres toevoegen, kunt u het best een alias toevoegen.

Dat kan zo:
1. Meld u aan bij de Microsoft-accountwebsite.
2. Klik op uw naam rechtsboven, kies Accountinstellingen, en klik op streepjes rechtsboven.
2. Kies Je gegevens.
3. Kies Je e-mailadres voor aanmelding beheren.
4. Kies E-mailalias toevoegen.
5. Typ een nieuw e-mailadres en klik op Alias toevoegen. Als het adres dat u wilt gebruiken al in gebruik is, wordt u gevraagd een ander adres op te geven.
- of -
Kies Een bestaand e-mailadres als een Microsoft-accountalias toevoegen, typ een bestaand e-mailadres en klik op Alias toevoegen.
(Lees meer...)
SimonV
9 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image