Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik betaal voor 200 Mb/s bij UPC, klopt deze foto?

We zijn vorige week overgestapt naar een nieuw abonnement van UPC . Hier is het abonnement http://www.upc.nl/internet/abonnementen/200-mbps-internet/.

Klopt de foto met het internet waar we voor betalen?

Veel dank.

Toegevoegd na 1 uur:
Probleem is (deels) opgelost, het was het Devolo systeem was tussen de computer en de router zit. Kabel die rechtstreeks van de router naar de computer gaat heeft wel 200Mbps!

Het punt is dan alleen nog dat ik nog niet de snelheid kan halen met de Devolo stekkers, waar ik toch erg veel gebruik van maak. Ik zal hier een nieuw topic over maken!

Veel dank!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

De Denovo stekker is het probleem.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

UPC levert altijd de snelheid waar je voor betaald, mits je verbonden bent via wifi. Probeer je computer met een internet kabel te verbinden en probeer het dan opnieuw. Mocht dit niet werken neem dan contact op met de UPC klanten service. Die helpen je graag verder
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zo te zien klopt de upload snelheid aardig, echter valt de download snelheid een beetje tegen. Heb je deze test uitgevoerd toen je computer met een kabel verbonden zat of via wifi? Bovendien moet je deze test uitvoeren wanneer er verder niemand gebruik maakt van het internet anders kan de test variërende waardes aangeven en kan je niet achterhalen of je die 200 Mbit/s binnen haalt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens de gegevens van UPC, behorende bij dit abonnement, heb je een te lage download snelheid. Dit kan verschillende oorzaken hebben, zoals een modem of router met "lage" snelheid of slechte kabelverbindingen.
Als alles wel goed geïnstalleerd is met de juiste materialen, zou je contact op moeten nemen met UPC. Als zij er via de telefoon (op afstand dus) niet uit kunnen komen, dan heb je de eerste 8 weken nog recht op een gratis monteur, die alles controleert en eventueel repareert.
10 jaar geleden
Het hangt er ook vanaf wat de snelheid is van de server waarvan je de gegevens haalt. Als die aan zijn maximumcapaciteit zit zal hij de beschikbare bandbreedte over de aanvragers verdelen. En als je de speedtest doet vanaf een site in b.v. Afrika zal de gemeten snelheid laag zijn. Je kunt beter als je een download doet de taskmanager opstarten en kijken wat de downloadsnelheid is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing