Hoe maak ik een domeindoorverwijzing ongedaan bij mijndomein.nl of met DNS?
Ik heb een tijdje geleden mijn eigen domeinnaam door mijn server mijndomein.nl laten doorverwijzen naar mijn webwinkel. Deze heeft inmiddels een eigen domeinnaam en ik wil de doorverwijzing van mijn eigen domein naar de webwinkel ongedaan maken, maar het lukt mij niet om dat via mijndomein.nl te doen.
Op mijn vraag daarover werd mij gezegd dat ik dan de dns instellingen moest herstellen naar de standaardwaarden, maar ook dit werkt niet. Mijn domeinnaam blijft gewoon doorverwijzen naar de webwinkel.
Hoe kan ik dit oplossen en deze doorverwijzing dan wel ongedaan maken? Ik heb verder geen verstand van dns en durf er dan ook handmatig niks in te veranderen.
www.meandergoeievraagshop.nl Probleem is dus nu dat het domein van de webshop niet werkt zolang mijn eigen domein er nog steeds door mijndomein.nl naar wordt doorverwezen, en ik kan dit niet opheffen op mijn domein.nl. Het antwoord van mijndomein was: "U kunt inloggen op www.mijndomein.nl en in het rechter scherm klikken op het te doorverwijzen domein. Klik daarna op "instellingen" en kies in het dorp-down menu onder uw domeinnaam in plaats van "doorverwijzen naar" de optie "hosten op server". Mocht dit niet zijn ingesteld dient u te kijken bij dns instellingen. Dit is een geavanceerde manier om door te verwijzen. Als u dan daar klikt op "staandaard instellingen herstellen" is ook daar de doorverwijzing ongedaan gemaakt." Maar dit werkt ook geen van beiden. Zodra ik mijn eigen domeinnaam intik dan blijft deze gewoon doorverwijzen naar de shop. En ik wil deze twee domeinen juist nu weer gescheiden hebben.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.