Netflix werkt niet op de ipad, hoe los ik dit op?
Als ik netflix wil kijken op mijn iPad dan kan ik elke keer een stukje zien en dan een melding met foutcode 1016 en sluit die af.
Dit heb ik opgezocht op de netflix site en ik heb alle stappen gedaan. Ook alles stekkers eruit gehaald..
Maar nog steeds werkt het niet.
Ik heb de iPad geupdate gisteren maar dat werkte ook niet.
Ik ben er achter gekomen dat elke keer als ik die melding krijg dat me wifi ermee ophoud..
Ik wordt hier dus helemaal gek van! Hoe kan ik dit oplossen?
Op me telefoon (Samsung) en op me laptop werkt het wel allemaal goed, met het zelfde draadloze netwerk.
Toegevoegd na 35 seconden:
https://help.netflix.com/nl/node/14636
Deze stappen heb ik dus allemaal al gedaan..
Toegevoegd na 58 seconden:
https://help.netflix.com/nl/node/14636
Deze stappen heb ik dus allemaal al gedaan..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.