Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede Website Vertaler voor FireFox?

Ik heb wat problemen want ik moet een Zweedse website vertalen. Bij FireFox zit geen standaard vertaler zoals bij Google Chrome. Aangezien die Browser slecht werkt bij mij, Wil ik graag een vertaler. Ik heb al een Add-On gebruikt maar die vertaalt 1 pagina en als je naar een volgend deel van de website gaat lukt het niet meer om hem te vertalen. de Add-On die ik heb gebruikt heet: ImTranslator

Alvast Bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
2.4K
Amadea
9 jaar geleden
Je kunt de volgende pagina gewoon in de browser openen, met je rechtermuisknop klikken, en dan kiezen voor Im Translator Web Page Translation. Vad är en bra webbplats översättare för FireFox? Jag har vissa problem eftersom jag måste översätta ett svenskt webbplats. FireFox finns ingen standard översättare som Google Chrome. Sedan dess Browser fungerar dåligt med mig, skulle jag vilja ha en översättare. Jag har använt en Add-On men som översätter en sida och om du går inte längre klarar av att översätta det till en annan del av webbplatsen. Add-On som jag har använt heter: ImTranslator Tack Tack!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dit kan met hulp van Google translate. Ga naar het invoerveld, en typ de url van de website in. Dan wordt de website vanzelf vertaald.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik gebruik met FireFox Bing translator deze werkt automatisch als je hem heb geopend in programma's als bijvoorbeeld Facebook als die ook in FireFox is geopend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding