Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een overzicht van welke makelaars niet op Funda staan?

Ik bekijk vaak Funda.nl voor huizen, en deze hebben zo'n 90% van de makelaars, maar hoe (door)zoek ik nu de overige makelaars?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er is volgens mij geen enkele site die al het aanbod heeft van alle makelaars in Nederland. Er is wel een site waar alle makelaars van Nederland op staan:
http://makelaars.overzicht.nl/ Niet elke makelaar betaald aan deze site dus als je een schermpje krijgt waar alleen adresgegevens staan, dan zul je even via google moeten zoeken naar de website van die betreffende makelaar. Maar wel alle makelaars in Nederland staan hierbij. Helaas is er daar geen onderscheid tussen de makelaars die niet op Funda staan, dus vandaar dat ik dit als reactie post ipv als antwoord.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Je zou je bij Jaap.nl kunnen aanmelden, die heeft vaak alle huizen in zijn bestand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De website www.huizenzoeker.nl beweert het aanbod van 5740 makelaars te doorzoeken, inclusief de 2871 NVM-makelaars.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Funda is van NVM, de Nederlandse Vereniging van Makelaars. Alle NVM-makelaars staan (dus) op Funda. Sinds 2007 mogen ook niet-NVM-makelaars op Funda, dus er is geen reden waarom niet alle makelaars hun huizenaanbod zouden mogen laten zien. Jaap.nl en Dimo.nl zijn sowieso grote onafhankelijke aanbieders waar je 100% van het huizenaanbod zou moeten aantreffen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image