Hoe los ik mijn internet probleem op windows 8.1?
Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe laptop een Lenovo Thinkpad W450 met windows 8.1. Ik ben zeer tevreden over deze laptop alleen zit ik met de volgende problemen. Ik speel graag spelletjes en soms download ik wel het een of ander. Als ik een torrent van internet download met een grootte van 1563 KB stopt hij met downloaden na 260 KB. Na meerdere pogingen is het me gelukt en open ik het bestand in bittorrent. Na 4,1% stopt hij met downloaden en gaat hij niet verder (ook niet wanneer de firewall uit is gezet).
Als ik een spel speel via het internet www.speeleiland.nl doet hij het gewoon zonder problemen. Maar speel ik nuclear down, World of warcraft wat dan ook, heb ik weer veel problemen (vaak disconnected).
Het rare is als deze spellen worden gedownload via Battle.net of Steam wat grote bestanden zijn (WoW uit mijn hoofd rond de 30 GB) deze binnen no time gedownload zijn.
Heeft iemand ervaring met deze problemen? en kan iemand mij hier helpen?
Zelf weet ik wel het een en ander van computers en dowloaden. Op mijn oude laptop heb ik geen problemen dus aan de Wifi thuis ligt het niet. Ook bij vrienden thuis kamp ik met dezelfde problemen. Het ligt volgens mij aan windows 8.1 maar waar?
Toegevoegd na 5 minuten:
problemen over wifi en met de kabel (LAN)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.