Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet ik doen als mijn hotmail account is geblokkeerd en ik me beveiliging vragen ook niet meer weet?

Ik kreeg een melding dat me email door iemand anders is gebruikt en ik nu een code moet invullen die ik naar me telefoon toe gestuurd krijg maar dit account is al 8 jaar oud en heb die telefoonnummer ook al lang niet meer.
En de beveiligings-vragen weet ik ook niet meer, kan iemand me helpen en vertellen wat ik nu moet doen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zal jammer genoeg een nieuwe account moeten aanmaken vrees ik, ik had hetzelfde eens met mijn facebook account
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zou ik ook graag willen weten.
liveisgreat
10 jaar geleden
verschrikkelijk die beveiligingen. zo een gedoe. bij mij mag iedereen op al mijn mailadressen kijken, dus hotmail, yahoo etc hoeven me echt niet te laten weten als mijn mailadres "gekraakt" is. of me tenminste de keuze laten of mijn mail hierdoor geblokkeerd moet worden.
vervelend dat je telkens vragen moet beantwoorden, nieuwe paswoorden ingeven etc... als gewone particulier.
hopelijk komt het in orde. in het slechtste geval kan je nog hotmail helpfunctie consulteren....

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kan altijd nog proberen om hotmail te bellen en je verheel te vertellen. Zij kunnen de wachtwoord van je account resetten mits je kan bewijzen dat je bent wie je bent. Dit gaat vaak met vragen zoals, Wanneer heb je account aangemaakt of noem de eerste 3 contacten die je hebt toegevoegd. Dit zijn maar voorbeelden ze kunnen van alles vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, alleen ik kan nergens een hotmail klantenservice telefoonnummer vinden, weet jij die misschien te vinden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hier is een lijst van contacten voor Microsoft ook de klantenservice staat erbij. Je kan ook hun live chat via browser gebruiken als je liever niet belt.
http://support.microsoft.com/contactus/

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding