Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe werkt een digitalekrant?

ik wil graag op mijn pc de krant kunnen lezen maar vraag me af of dit geld gaat kosten en of je dan lid moet zijn of worden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

De meeste kranten vragen om een betaling voor kun digitale krant,je hoeft daarom nergens lid van te zijn.

Toegevoegd na 3 minuten:
Op een doordeweekse dag vind je wel 120 berichten in de krant. En op de websites voegen lezers daar steeds vaker reacties aan toe. Dankzij de koppen kun je redelijk snel bepalen welke onderwerpen je wilt lezen. Maar je komt ook heel veel artikelen tegen die jou op het eerste gezicht niet direct interesseren. Misschien zou je wel vaker de krant lezen als er alleen maar onderwerpen in staan die jou aanspreken?

Voor een papieren krant is dat moeilijk te realiseren: dezelfde pagina's worden namelijk in een hoge oplage gedrukt. We kunnen moeilijk de dagbladbezorgers vragen of zij alleen maar de artikelen bezorgen die we willen lezen.

Digitale kranten bieden die mogelijkheid wel. Op veel websites kun je een profiel aanmaken en daarmee aangeven over welke onderwerpen je geïnformeerd wilt worden. Ook kun je zelf de website van een krant doorzoeken.
fremar
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kunt een abboment nemen in de gewone krant en dan krijg je er een gratis ipad erbij maar voor de abboment moet je 27 euro per maand betalen 2 jaar daarna hoef je dat niet meer.
Je kunt dat ook kopen op internet of bij een winkel waar je een gewone krant koopt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben abonnee van Het Parool en de Volkskrant. Beide kranten lees ik tijdens mijn vakantie (volkomen gratis) op m'n laptop of tablet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing