Kan je ergens een klacht indienen tegen gratis hosting?
Het is namelijk toch niet zo omdat hosting gratis is dat men geen deftige service moet aanbieden?
Ik gebruikte gratis webhosting voor een klein hobbywebstekje. Nu werd dit onlangs geschorst omdat de mailserver zogezegd werd overbelast door meer dan 1000 mails per minuut afkomstig van mijn webstekje. Nieuwe gebruikers kunnen bij mij inderdaad een welkomstmail krijgen of een mail ontvangen bij een vergeten wachtwoord. Maar zoveel bezoekers krijg ik niet dat het ook maar denkbaar is dat er 1000 mails per minuut worden verstuurd.
Ik heb dus een sterk vermoeden dat dit gewoon een truc is van de hostingprovider om mij te chanteren en mij te overhalen om over te stappen naar betaalde hosting terwijl ik dit eigenlijk niet nodig heb.
Dus vroeg ik mij af of er een soort online ombudsdienst bestaat mbt gratis hosting waar ik een klacht zou kunnen indienen. Een hele webstek zouden moeten verhuizen en klachten van gebruikers te verwerken krijgen dat ze de site en bestanden niet kunnen bereiken is namelijk ook niet niks.
Maar ja als gratis gelijk zou zijn aan betaald zou niemand betaald nemen. :)
Kunnen ze met die 1000 mails ook bedoelen dat ze naar jouw website verstuurd werden (dus binnenkomende mails)? Of worden ze echt vanaf jouw website verstuurd?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.