Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe voorkom ik on gewenste site's van internet bij het openen een nieuwe pagina?

Elke keer als ik andere site op internet wil bezoeken, komt er eerst een site met reclame of andere onzin, die ik niet heb gevraagd. Hoe kan ik dat voorkomen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Door Adblock Plus te downloaden. Dat houdt een standaard pakket van reclames tegen, en per site kan je nog afzonderlijk aangeven waar zich ongewenste advertenties bevinden. Zo maak je alles reclamevrij, heel eenvoudig.
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als een site je doorlinkt kan je hier niks aan doen, als je constant bij iedere site naar een site met reclame word doorverwezen kun je een andere browser proberen. Zoals Mozilla, Chrome of Safari.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je browser is besmet met malware. Sluit je browser en scan je pc met MalwareBytes https://www.malwarebytes.org/free/ .
Als het daarmee niet lukt probeer je daarna ADWCleaner en/of Junkware Removal Tool. Scan na verwijderen van de malware je pc voor de zekerheid ook op virussen met een goede virusscanner.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image