Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb chrome die moeite heeft met pagina's laden. explorer doet dit beter maar is veel trager met spelletjes. kan dit door virusscanner comodo komen?

Toegevoegd na 1 minuut:
btw ik heb windows 8.1

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Download adwcleaner scan je pc druk op verwijderen dan moet je je pc heropstarten en bam je browser is weer sneller

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Wat ook een probleem kan zijn is dat de cache etc. te overvol is.
Je kan het progamma CCleaner downloaden en zo Google chrome webbrowser schoonmaken.

Ik garandeer u dat dit progamma veilig is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt, dit schijnt te werken tot nu toe!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geweldig! Succes verder!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hm het werkt toch nog steeds niet helemaal, hij heeft ook moeite om afbeeldingen te laden op sites
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zowiezo er van zeker zijn dat je computer updates up-to-date zijn. dit helpt algemene problemen vermijden en te repareren. Verder moet je bij ccleaner bij applicaties > google chrome minimaal de cache en cookies hebben aangevinkt en dan opschonen. Natuurlijk kan het ook gewoon zijn dat afbeeldingen sloom laden omdat hij de website nog moet laden namelijk moet bij een webpagina eerst de HTML wordt gedownload en daarna de resources. Naarmate deze resources dan worden gedownload en beschikbaar komen zullen ze ingevuld worden in de pagina, maar afhankelijk van de grootte kan dat vooral bij tragere internetverbindingen wel een tijdje in beslag nemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
mijn verbinding is niet traag maar ja. iig bedankt. ik laat mn pc meestal aanstaan in slaapstand als ik zelf slaap dus start hem weinig op, (maar nu wel paar keer gedaan) misschien krijg ik daardoor minder updates weet ook niet.
het werkt nu wat beter maar niet voor elke site vreemd genoeg.

Andere antwoorden (1)

Dat is in theorie mogelijk. Hier kun je eenvoudig achterkomen door Comodo eventjes uit te schakelen en het dan uit te proberen op een betrouwbare website.

Ik acht de kans echter groter dat het ligt aan goedaardige (plugins) of kwaadaardige (malware) software die zich in Chrome genesteld heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hm ik zie niet hoe ik die kan uitschakelen. hoe kom ik hiervan af? ik probeer wat extra scans
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zal wel door de fb games komen, maar hoe weet ik nu welke wel en welke niet veilig zijn..? ik verwijder veel apps weer maar dan is de schade natuurlijk al geleden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rechts van de adresbalk van Chrome zit een icoon van 3 liggende streepjes onder elkaar. Als je daarop klikt, en dan kiest voor Extra, en vervolgens voor Extensies, dan krijg je het overzicht van de plugins, en tevens mogelijkheden om ze te verwijderen. Vanzelfsprekend laat malware zich niet zo makkelijk verwijderen... daarvoor kun je verschillende (gratis) online virusscanners gebruiken.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image