Heb je een wifi versterker voor alleen in het stopcontact?
Ik zit op kamers in Breda, maar helaas is de wifi hier vaak niet sterk genoeg of ligt hij er nog wel eens uit. Wij delen een router met het huis naast ons (84, wij zijn 84A). In totaal 8 mensen. Dit is best veel als je nagaat dat er sowieso al 8 laptops opzitten, laat staan dan extra pc's of mobieltjes etc.
Als wij beginnen over het feit dat wifi er soms uitlegt of niet sterk is, dan zegt de huurbaas dat het komt omdat er mensen zitten te downloaden. Dit is zijn standaard antwoord en wij kunnen er verder weinig tegen inbrengen, omdat er 9 van de 10 keer wel wifi is en wij niet kunnen nagaan of ze in het andere huis inderdaad aan het downloaden zijn.
Nu zag ik laatst in een folder een wifi versterker en dat leek mij wel wat. Ik kan me alleen niet meer herinneren of die in het stopcontact kon en wat ik zo op internet vond aan informatie, hielp mij daar niet bij. Ze zeiden op sommige sites dat je soms wat aan moest sluiten op de router etc, maar daar kunnen wij niet bij. De router en de meterkast zitten beide in een kastje waar de deur van op slot zit.
Is er zoiets als een wifi versterker dat ik in een stopcontact kan doen of in mijn laptop en wat geen draden nodig heeft die naar de router lopen? Zo ja, dat zou fijn zijn. Want dan kan ik gewoon normaal sites laden en etc.