Wifi mogenlijkheid van laptop verdwenen?
Medion akoya P6815
Windows 8
Een weekje geleden startte ik mijn laptop op, toen moest hij wat updates installeren. Ik een paar minuten gewacht, toen was hij klaar met opstarten. Normaal zit ik thuis altijd op de Ethernet-kabel, toen ik die uit mijn laptop haalde, stond er rechts onderin bij je wifi/ethernet logo een ethernet-logo met een rood kruisje. ( wat volgens mij betekend dat hij geen internet kan krijgen via het ethernet poort, wat ook wel logisch is als ik de kabel eruit heb gehaalt ) Maar als ik dat anders doe, dan springt hij over op de wifi en gaat hij zoeken naar wifi netwerken in de buurt.
Conclusie:
De mogenlijkheid: ''wifi'' is van mijn laptop verdwenen...
Als ik vervolgens op dat ethernet logo'tje klik staat er dat er geen verbindingen beschikbaar zijn.
Normaal staat daaronder nog een ander venstertje met wifi netwerken waar die dan eventueel verbinding mee zou kunnen maken. Die is nu dus weg.
Ik kan ook nergens in de instellingen ook maar iets terug vinden wat met wifi temaken heeft...
Ik vind het een beetje raar.
Maar ik weet dat hier slimmere mensen zijn dus daarom zou ik graag geholpen willen worden.
:)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.