Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

snelle computer?

ik wil een nieuwe computer kopen
hij moet snel zijn
degelijk
goed en goedkoop
heeft iemand tips

ik mail alleen en surf wat

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Zelf bouwen, losse onderdeeln bestellen via b.v. Alternate, dan bouw je een snelle computer voor rond de 200 euro.

Toegevoegd na 10 uur:
http://www.dragoncomputers.nl/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage_new/product_id,266/category_id,34/option,com_virtuemart/Itemid,26/

Heb je voor 149,99 de volgende config.
AMD ATHLON64 X2 DUAL CORE 5000 , Elitegroup AM2 merk moederbord , Geforce 8100 onboard grafische kaart, 2GB geheugen van Kingston en 460 watt stille voeding

--- NIEUW met 2 jaar garantie ---

AMD Athlon64 X2 5000+ Socket AM2 "EE" 2 x 2.6Ghz dual core met koeler CPU

Elitegroup (ECS) GeForce 8100VM-M5 2.0 AM2 mATX Phenom moederbord , AM2 , PCI-E , S-ATA , MATX , DDR2 - netwerkkaart
Geforce 8100 grafische kaart tot 512MB (onboard)
2GB (1x2GB) PC2-6400 800Mhz DDR2 merk geheugen van Kingston
zonder harde schijf
zonder opticals
460 watt voeding
ALL ONZE PRODUCTEN ZIJN NIEUW

Reken 50 euro voor een 640GB harde schijf en 20 euro voor je optical ben je voor € 219,99 klaar. Dus ga nu niet zeggen dat je hier een magere machine hebt voor net 200 euro

Toegevoegd na 10 uur:
AMD ATHLONII DUAL CORE X2 240 2 keer 2.8 GHz, 320GB WD SATA2 HDD, 2048MB Kingston geheugen, NVIDIA Geforce 7025 256MB, Sony 24x multi DVD brander, Asrock moederbord en 420watt voeding

--- NIEUW met 2 jaar garantie ---

AMD AthlonII X2 Dual-Core 240 2x2.8GHz Socket AM3 3MB retail met koeler

Asrock N68-S AM2+ moederbord - MATX - Socket AM2 - Serial ATA-300 - Ethernet - geluid - netwerkkaart

GEFORCE 7025 grafische kaart tot 256MB
2GB (1x2GB) PC2-6400 800Mhz DDR2 merk geheugen van Kingston
WD 320GB SATA WD3200AAKS 7200 16mb harde schijf
Sony 24 x multi DVD brander - SATA - DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM SATA
geluidskaart

netwerkkaart

420watt voeding

Wij leveren elke nieuw computer-systeem zonder besturings software. Dit artikel kunt u bij ons bestellen vanaf 19,99 Euro, afhankelijk van welk systeem u erbij wenst. (click hier!)

ALL ONZE PRODUCTEN ZIJN NIEUW. Levertijd is 1 - 3 werkdagen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Het laatste nieuwe modelletje dat bij de Aldi in de verkoop komt is meestal de beste, qua prijs/kwaliteit/snelheidsverhouding.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb een paar maanden terug een Packard Bell gekocht voor 299 bij Dixons (zonder monitor) maar voor wat mailen en surfen een prachtig snel apparaat. Zit windows 7 op en ik gebruik heel veel het mediacenter.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je een nieuwe computer hebt gekocht, dan is die al morgen oud want er zijn dan weer betere computers... zo snel gaat dat tegenwoordig hé xD

Toegevoegd na 3 minuten:
een HP Pavilion is wel een heel goed computer...

die ik heb heeft 500gb harde schijf... 6 usb
geheugenkaarten lezers ofzoiets...
AMD Athlon X2 Dual Core Processor 2.8GHz
2GB RAM

dat is dus wel een hele goede computer hé'
kost zo ongeveer 600 euro..

Toegevoegd na 5 minuten:
Die ik heb gekocht is dan wel zonder monitor...
maar een nieuwe monitor heb je zo voor rond 200 euro...

of bij marktplaats heb je al een goeie monitor voor ongeveer 50 euro..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Neem eens een kijkje bij de Mediamarkt!
De werknemers daar kunnen je precies aanwijzen wat je zoekt.
Als je alleen wilt surfen en mailen op je PC heb je geen hele dure nodig, integendeel.
Een paar maanden geleden zag ik er nog een staan, mét monitor, voor driehonderdnogwat. Die was veel beter dan je nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb een hekel aan complete computers kopen bij de mediamarkt. Dat komt omdat er altijd wat bij zit wat ik niet wil. Bijvoorbeeld een slechte grafische kaart of een harde schijf met te weinig inhoud. Ook is de hardware bij de mediamarkt vaak duurder dan op het internet.
Ik heb zelf mijn computer samengesteld en het bevalt me prima! Op hardware.info staan systemen die up to date zijn.
http://www.hardware.info/nl-NL/pcadvice/

Op tweakers.net staan ze ook -->
http://tweakers.net/reviews/1583/tweakers-punt-net-best-buy-guide-editie-maart-2010.html

Ik heb de computer gekocht op salland.eu. Ook heb ik hem daar geassembleerd (in elkaar gezet) omdat ik dat te tricky vond. Er werd een bedrag van ongeveer 20 euro meegerekend. Ik kreeg hem op tijd thuis bezorgd.

Op salland.eu staan ook een aantal systemen -->
http://www.salland.eu/category/productset/552/kant-en-klaar.html
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Koop dan een computer met Linux erop (bv. een netbook van nog geen 250,- Euro met Linpus of Ubuntu erop) of een Apple computer. Zodra je een Windows computer hebt word het alleen maar trager naarmate je fixes, patches en updates heb geinstalleerd.

Mailen, surfen, chatten en een briefje typen lukt perfect onder Linux en het blijft snel!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing