Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

via youronlinechoices heb ik alle bedrijven geblokkeerd. Sindsdien kan ik niet meer op bol.com wie weet wat hier achter zit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je schrijft toch net zélf dat je alles geblokkeerd hebt?!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lijkt me inderdaad duidelijk :-).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja! Ik snap wat ik schrijf, maar ik vraag me af welke tracker bij bol.com hoort.
De site laadt namelijk compleet niet meer. Dat is wat anders dan advertenties blokkeren zoals de youronlinechoices voorschrijft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien handig eens aan hun zelf te vragen ipv aan ons?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

het blokkeert het gebruik van cookies, de bedrijfsbeveiliging van bol.com is het niet eens met het gebruik van zogeheten 'cookieblockers' wat je kunt doen is je je weer aanmelden door middel van hetzelfde formulier op de advertentie voorkeuren pagina van youronlinechoices. Een andere mogelijkheid is dat je je cookies verwijderd in je browser. succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image