waarom is mijn internet zo ontzettend traag?
ik heb heel erg veel problemen met mijn internet verbinding.
normaal gesproken is een draadloze internet verbinding 54 MBps hier is het nu (op dit moment) is dit 36 MBps.
soms gaat het goed (54 MBps) maar bijna altijd zit de internet verbinding tussen de 36 en 9 MBps.
(niet normaal dus)
onze router staat beneden (beganegrond) naast ons modem. (vroeger stond de router op de 2e,toen was alles goed)
als ik nu de router weer naar boven verplaats krijg je wel verbinding maar geen internet.
(de pc's zien het dan als een onbekend netwerk en willen er niet op inloggen)
het modem en de router herstarten werkt niet want zodra ik alles heb uit gezet en weer alles aan zet in de goede volgorde staat ie op 48 MBps, daarna gaat ie over op 36 MBps, dan licht het aan ''zijn humeur'' wat het word of hij lijft daar of hij daalt nog verder en komt niet meer omhoog.
netwerk herstellen helpt niet dan doet ie het zelfde als net boven aan gegeven.
met draad hebben we ook al geprobeerd maar daar komt het zelfde uit, onbekend netwerk, beperkte verbinding en vervolgens wil hij niks doen.
heeft iemand een manier om te zorgen dat het netwerk niet meer onder de 48 MBps komt.
heeft iemand dit probleem al een keer gehad, zijn wij de enige, wat kan het zijn en weet iemand een goede oplossing om te zorgen dat het NOOIT meer voor komt.
ik word het namelijk helemaal zat om steeds als je lekker aan het surfen bent op het internet naar benden te moeten om het modem te reseten.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.